субота, 29 липня 2023 р.

 

Стиль життя – здоров’я!


В  Знам’янській міській бібліотеці-філії№1  в рамках проекту «Мистецькі вихідні» бібліотекарі провели калейдоскоп здоров’я «Бути здоровим – це здорово!» для дітей молодшого та середнього шкільного віку. Наша бібліотека  приділяє увагу заходам з популяризації здорового способу життя.

Калейдоскоп здоров’я був наповнений змістовними та цікавими заходами, а саме: консультативне бюро «Хочеш бути здоровим – будь!», гра-мандрівка «Країною здоров’я», перегляд виставки-поради «Мистецтво бути здоровим». Юні читачі переглянули мультфільм про загартовування, продемонстрували фізичні вправи, які роблять вранці вдома і довели, що фізичні вправи дуже корисні для здоров’я. Вони допомагають стати сильним, спритним, витривалим.

Також  діти вивчили 12 корисних звичок для здорового імунітету і підвели висновок, що здорове харчування та свіже повітря теж важливе для їх здоров’я. А ще всі пограли в м’яча на майданчику  біля бібліотеки.
«Бережіть себе і свій організм, радійте життю, набувайте хороших звичок, привчайте себе до активного і здорового способу життя, і пам'ятайте, що Ваше здоров'я - у Ваших руках» - такими були заключні слова завідуючої бібліотеки  Світлани Алефірової, яка провела цей захід.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар