субота, 4 лютого 2023 р.

 

Здоров'я – найдорожчий скарб

   


 Здоров’я та здоровий спосіб життя – це запорука не тільки щасливого майбутнього, а й багатьох інших речей: успіху, стабільності та життєвого спокою. Щоб бути здоровим потрібно небагато: харчуватися корисно, робити фізичні вправи, часто бувати на свіжому повітрі, а також позитивно ставитися до життя.

   Сьогодні проблема здоров'я дитини, її уміння захистити себе в навколишньому середовищі була і залишається актуальним питанням у системі виховання молоді. Працівники бібліотеки-філії №3 провели  годину-цікавинку «Наші друзі вітаміни» та інтерактивну годину «Я здоров’я збережу, сам собі допоможу» для вихованців закладу КЗ "Знам'янська спеціальна школа Кіровоградської обл. ради.  Ці заходи були націлені, перш за все, на утвердження меседжу про важливість здоров'я кожної людини і людства в цілому, на те, що здоров'я в наш час — це не відсутність хвороб, а фізична, психологічна, соціальна гармонія людини, її доброзичливе ставлення як до інших людей, так і до навколишнього середовища. Купити здоров’я неможливо, тому його потрібно зберігати і зміцнювати. Не забуваймо: «У здоровому тілі — здоровий дух!»

 

Немає коментарів:

Дописати коментар